Mijn Klacht:
Net een makreel gekocht bij Albert Heijn voorhof Lelystad
Verpakking al in d evieze vuilnis , maar deze makreel is niet te eten , heel erg vet en is als snot zo zacht .
Penetrante smaak , weggegooid !
Enorme tegenvaller , als je ook nog eens visite hebt
Vr groet
Gewenste Oplossing:
Nog geen oplossing

