Klacht: enorm ontgoocheld

op 07 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik kocht een ijskast type RS61781gdsr/ef op 29/06/13 met de bedoeling om daar een acht a tien jaar probleemloos mee verder te kunnen. Voor de twee jaar bereikt was diende reeds een stuk vervangen te worden doch in garantie dus geen probleem. Ik heb echter tien jaar garantie wat de motor betreft. Nu heeft servilux vastgesteld dat de compressor het begeven heeft en diende ik reeds 95 euro te betalen ondanks het stuk dat het begeven heeft in garantie is. Men heeft nu een prijsopgave gezonden voor de som van 416 euro. Deze opgave draagt het nummer sord17069234. Schandalige prijs voor een stuk dat in garantie hersteld dient te worden. De zever van enkel stukken kunnen in garantie hersteld worden neem ik niet. Alles wat daarrond hangt heeft te maken met een compressor die het na nog geen vier jaar begeeft. Ik heb geen dergelijk toestel gekocht om nu reeds in dergelijke miserie te zitten. Diegene die dit leest en daarbij zich kan voorstellen dat we in huidige temperaturen in deze tijd van het jaar nu bijna vier weken zonder ijskast zitten, in ons geval een huisgezin met drie kinderen. Bedankt samsung voor bewezen diensten. Indien u niet erin slaagt een koelkast op de markt te brengen die het een achttal jaar kan trekken, onthou u dan van dergelijke zaken te koop aan te bieden. Gezien de miserie die dit nu reeds heeft te weeg gebracht in weken van 30 graden en meer wacht ik uw reactie af alvorens ik hier verdere stappen ga ondernemen richting media. Dit kan niet!!!!! Om u een voorbeeld te geven hoe ik het vertrouwen had in uw firma… elke nieuwe snuf van tv, ijskast, smartphone heb ik aangekocht en kan nagegaan worden bij krefel st denijs westrem. Zonet kocht ik 2 galaxi 8plus en een gewone 8. Moet ik als vaste klant en trouwe klant dit nu zo bekopen? Aan uw diensten de keuze…mvg DE COCK Patrick – Veldstraat 57 – 9890 GAVERE 0478/50.78.79

Een tegemoetkoming van uw diensten voor de som van een dikke 511 euro alsook voor het feit vier weken niets te kunnen koelen in deze temperaturen ondakns een dure aankoop voor deze koelkast.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cockske