Klacht: Enkeltje veel te duur

op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Ik ben een student uit ‘s-Hertogenbosch, en ik moet voor mijn stage drie dagen in de week naar het dorp Beneden-Leeuwen reizen. Vandaag ben ik mijn OV-kaart vergeten en ging ik maar voor een enkeltje. Blijkbaar is een enkeltje vanuit ‘s-Hertogenbosch al €10,-. Ik moet vanavond ook nog terugreizen; Dat is weer eens €10,-. Dus als een student vind ik het schandalig dat ik €20,- moet betalen voor een reis naar mijn stage omdat ik een keer mijn OV-kaart vergeten ben.

Groeten,
Jason van der Lee

Ik zou graag willen dat er minimaal €10,- teruggestort gewordt op mijn rekening

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 september 2017 om 08:24 geantwoord

Beste ItsJasonn,

Ai, dat is erg balen! Via dit kanaal kan ik niks voor je betekenen. Je kan via het formulier op onze website een resitutieverzoek indienen http://bit.ly/2xKEaJh

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door ItsJasonn