Klacht: Enige malen onheus behandeld door wachtende winkeliers.

nmxgwk5m op 16 september 2021 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

In de omgeving van de kassa’s is het als het een beetje druk wordt een ondoenlijke situatie.Ik ben er daarom van overtuigd en heb dit ook ooit tegen de dienstdoende chef gezegd;Uw kassa’s staan verkeerd!Als iemand van 86 en slecht ter been niet rustig zijn boodschappen kan doen en daarna afrekenen.Is er iets verkeerd.En ik ben het daarom zat steeds door vrouwvolk onheus te worden aangesproken op voorpiepen.De gangpaden staan vol en als ik dan aankom uit het laatste gangpad is het niet te doen wie er voor je zou zijn.Dus sluit ik maar een beetje aan om ook Uw personeel doorgang te verlenen.Want ook de klantenservice is soms een crime niet wetende of je voorpiept of aan de beurt kan zijn.Het drankhok is soms onbereikbaar en vraagd een lange wachttijd.Heb daarom al Enige malen opgewonden standje horen roepen:Ik ga voortaan naar Lidi!Dit kan toch niet de bedoeling zijn.Vele kassa’s zijn niet ingebruik en daar ik geen planoloog ben praat ik zuiver theoretisch.En heb ook geen idee van de kosten zullen zijn.Maar als U 3 tot 4 kassa’s een kwartslag zou draaien dan wordt een staartgevormd die overzichtellijker zou kunnen maken wie de laaste is.En de gangpaden zullen dan leeg zijn en weer openstaan voor het kopende publiek.Want het is ook daar soms een probleem om bij de gwenste artikelen te komen.Nogmaals ik weet net als U dat er personeel gebrek is en de kosten hoog,maar is het mogelijk van Uw kant eens inzage te hebben in dit probleem.Ik weet een leek te zijn,maar om op onjuiste wijze te les gelezen te krijgen op deze leeftijd en wat gehandicapt roept mij ook om om te zien naar ’n supermarkt met een bijna perfecte afhandeling.Met Vriendelijke groet,B.Tomasini.

Wanneer de directie de moeite zou kunnen nemen om de stand van de kassa\'s eens goed te bestuderen en de mogelijkheid beziet tot actie.Want dit kost klanten ter zijner tijd.De flow\'wordt op een of andere wijze gehinderd door onoverzichtelijkheid.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nmxgwk5m