Klacht: Energierekening te khoog

op 15 maart 2017 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Na een 3 jarig contract bij Nuon, ben ik overgegaan naar Budget Energie.
Dit zou op 01-01-2017 gebeuren. Ik kreeg echter bericht van Budget dat de
overgang pas op 20 Jan 2017 zou zijn. Geen probleem voor mij.
Ik kreeg echter op 24 Dec 2016 een jaarafrekening betreffende :18-11-2015 tot 01-12-2016
Terug te ontvangen over deze periode Euro 124,54 prima toch !
Echter op 07-02-2017 ontving ik een Energienota over de periode:03-12-2016 tot 19-01-2017.
Hieruit blijkt dat ik een bedrag van Euro 726,72 aan Energie verbruikt heb in anderhalve maand. !!!
Hier gaat nog wel een bedrag van euro158.00 af Termijn Dec 2016.
Of ik even Euro 568,72 wil storten naar Nuon.

Ik zou graag willen dat Nuon een goed kijkt naar mijn verbruik en dit aanpast, zodat ik niet dit absurde bedrag hoef te betalen

Reactie van de melder van de klacht rspeek

5 maanden geleden - Mijn probleem ligt niet bij Budget Energie, maar bij Nuon. Het spijt me dat ik u misschien de verkeerde indruk heb gegeven. Maar Nuon is de boosdoener in deze en niet Budget Energie.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 26 juli 2017 om 14:39 geantwoord

Om onduidelijke reden is deze klacht op dit forum nog open blijven staan. Wij hopen dat deze destijds door Nuon naar tevredenheid voor u is opgelost. We zijn blij om te zien dat uw contract bij ons naar tevredenheid lijkt te lopen en doen ons best om dit zo te houden

Alle klachten die gemeld zijn door rspeek