Klacht: Energieflex komt telefonische afspraken niet na.

op 18 december 2017 over Energieflex in de categorie Energieleveranciers

Energieflex beeindigd eenzijdig de levering van pre paid energie. juist om deze mogelijkheid was ik klant geworden.
telefonisch werd mij onder andere ook toegezegd dat ik mijn verbruik en kosten bij energielflex ook onder het nieuwe contract op dezelfde manier kon monitoren. Ik wil gewoon een real time overzicht van kosten en cotrolle hoe deze gespecificeerd je in om niet een onduidelijke jaarafrekening achteraf te hoeven controleren. Echter ik word nu doorverwezen naar een andere site waar kosten aan verbonden zijn en ik geen duidelijk overzicht heb van de afrekening.
verder werd in het pre paid scherm medegedeeld dat levering van pre paid per 1 januari 2018 niet meer mogelijk was dus voldoende saldo bijgestort voor energie tot einde 2017.
Echter ze willen nu ook een voorschot voor de maand december 15 15 december een voorschot voor januari 2018 op 25 december dus betaal 3 termijnen in een korte tijd wat slecht uit komt in verband ook nog met een tandartsrekening van 1400 euro. Energieflex is op geen enkele wijze bereid om een oplossing te zoeken voor het te veel betaalde bedrag op mijn prepaid contract. Geen verrekening geen opschorting van het voorschot van mijn nieuwe contact van december tot de afrekening van het pre paid contract er is helemaal niets. Moet maar afwachten of die verrekening er komt Of ze hun toezeggingen wel nakomen. Ik raad iedereen deze klant onvriendelijke leverancier af. heb spijt van het nieuwe contract maar zit er aan vast. Andere leveranciers bieden wel real time overzicht van kosten

Een goed realitime overzicht van verbruik en kosten ik heb tenslotte daar een slimme meter voor genomen!!! en ben ook daarvoor naar energieflex gegaan. een oplossing voor het nog voorgeschoten bedrag van het oude contract door een schermededeling heb ik veel te veel betaald ben op het verkeerde been gezet. Mij maken ze niet wijd dat hier voor geen flexibele oplossing mogelijk is. energieflex wentelt hun problemen af op de klant en de klant moet maar afwachten of de toezeggingen van verrekening nagekomen worden. ik heb daar weinig vertrouwen meer in

Alle klachten die gemeld zijn door Hans.dalhuisen