Klacht: EN MAAR DOOR LIEGEN

op 24 mei 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorige week een klacht ingediend over XCLNT
Ineens een abonnement waar ik nooit om gevraagd heb
Weliswaar nog op de verkeerde naam ook. Ze hebben bij
de KPN (waar ik goed zat )opgezegd. Nu kan ik tot eind juni niet bellen in een winkel. Ongelofelijk. Nu hebben ze bij klacht.nl doorgeven dat het opgelost is.dan moet ik de rekening betalen. Ik heb helemaal geen telefoontje met
XCLNT Gehad dat we het opgelost hebben.. Ze blijven maar doorgaan met hun oplichting
XCLNT nooit aan beginnen. Het zijn oneerlijke mensen
Dat zo een bedrijf nog bestaat.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit ophoud NOOIT meer iets van hun hoor ik ga zeker niet betalen zoals hun willen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 05 juli 2016 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Michael de visser