Klacht: vierde keer geen bezorging Emma bed

Henk1971 op 02 januari 2024 over Emma Sleep in de categorie Bedden, Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag voor de vierde keer geen bezorging van mijn Emma bed door Dynalogic.
Weer het verhaal van een beschadiging net als de eerste bezorgafspraak.
De tweede en derde keer was het een foutieve sortering,
Contact met de klantenservice lukt nauwelijks.
Ik verwacht een terugbetaling van het aankoopbedrag met 250 vergoeding voor oa. vier keer vrijnemen voor de verwachte aflevering.
Mijn advies is om geen zaken te doen met Emma en Dynalogic.

Gewenste Oplossing:

Retour aankoopbedrag met 250 schadevergoeding.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk1971