Klacht: Onvolledige levering bed

V.V.22 op 11 januari 2024 over Emma Sleep in de categorie Bedden, Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wachten inmiddels 2 maanden op de levering van ons bed. Enke het matras en topper zijn geleverd. De klantenservice is slecht bereikbaar en indien je een mens aan de lijn krijgt (ipv robot) worden er loze beloftes gedaan.

Gewenste Oplossing:

Zsm levering van ons bed, compensatie voor alle tijd/energie/belkosten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door V.V.22