Mijn Klacht:
19-12-2023 heb ik een bed besteld bij Emma. Binnen 5 tot 10 werkdagen zou ik het bed ontvangen.
Nu 28-1-2024 heb ik twee kussens en een matras ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld in Emma. Ik zou het oude bed verwijderen zodra ik het bed van Emma had ontvangen. En daarna laminaat leggen in die slaapkamer. Doordat ik het bed nog steeds niet ontvangen heb kan ik niet verder. Ik ben erg ontstemd en verwacht dan ook van Emma een financiële compensatie. Het is schandalig dat ik niets hoor van Emma. En wat nog erger is dat als ik Emma bel ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt zonder dat er wat gebeurd. Ik weet niet meer wat ik moet doen om hier uit te komen!!!!!
Gewenste Oplossing:
Zo wie zo contact met Emma voor een oplossing. En een financiële compensatie voor de tijd dat er geen laminaat gelegd kon worden. zoals iedereen weet zijn de aannemers niet voor het oprapen tegenwoordig.
