Klacht: Lange levertijd

Sandra Goudriaan op 07 augustus 2020 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Ruim 10 weken geleden een matras besteld, die volgens de website binnen 1 week geleverd zou worden. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, en op mail wordt amper gereageerd. Ook op ingediende klacht komt geen reactie. Vorige maand een track en trace code ontvangen, maar het matras moet nog steeds afgegeven worden aan de koeriersdienst. Via mail kreeg ik bericht, eind juni, dat levering nog 15 tot 20 werkdagen zou duren. Deze zijn inmiddels verstreken, maar er is niemand bereikbaar voor meer uitleg. Dat levering langer duurt vanwege Corona heb ik alle begrip voor. Maar dit staat nergens op hun website vermeld, en ook als je nu een bestelling plaatst beloven ze binnen 2 weken te leveren. Waarom duurt het dan zo lang voor mijn matras geleverd wordt?

Ik ben tevreden als het matras geleverd wordt, en als ik gecompenseerd wordt voor de lange levering. Compensatie door bv gratis hoofdkussen of hoeslaken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Goudriaan