Mijn Klacht:
Ik heb midden november een kussen bestelt bij Emma Sleep, ik schrijf dit voornamelijk om andere mensen te behoeden.
Mijn kussen zou geleverd worden door DPD, zoals gewoonlijk gaat dit mis en het kussen raakt zoek.
Na meerdere mails naar Emma Sleep ontdekte ik dat je steevast hetzelfde automatische antwoord krijgt waar je niet mee geholpen bent.
Dan maar bellen, na 2 maal 45 minuten in de wachtrij kreeg ik een slecht verstaanbare, Engels sprekende vrouw aan de lijn. Het gesprek was een absolute strijd om de vrouw, ondanks haar script duidelijk te maken wat er aan de hand was. Zij stuurde mij een formulier wat ik kon invullen en dan zou ik een nieiw kussen toegestuurd krijgen.
Het is nu midden Januari, twee maanden verder, en ik heb nog niet eens een track trace of bevestiging gekregen.
Ik heb mijn verlies van 80 euro maar geaccepteert. NOOIT HIER BESTELLEN.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag mijn aankoopbedrag teruggestort krijgen, het sturen van een nieuw kussen vind ik op dit punt een grap.
