Klacht: Komt geen levering

trekkie1701 op 20 juli 2020 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Ik heb een matras besteld bij Emma Matras, maar na ruim een maand word er nog steeds niet geleverd. op 8 juni sturen ze een bericht met de melding dat ik voor het eind van die week (10 juli) bericht zou krijgen of dat het matras geleverd zou worden. Nu (20 juli) komt er nog steeds geen bericht. De serice van dit bedrijf is dramatisch. Ik heb de bestelling geannuleerd. Blijkbaar wil dit bedrijf niet leveren als je via een voucher 300 euro korting krijgt op hun matras. IK registreer de klacht zodat mensen hopelijk dit lezen en niet gaan bestellen bij dit slechte bedrijf.

Het is niet meer mogelijk om mij tevreden te krijgen, dit bedrijf is niet in staat goede service te leveren of hun producten te leveren. Deze registratie is voor de mensen die reviews lezen zodat ze weten dat dit bedrijf volkomen onbetrouwbaar is en niet levert wat zij op hun site beloven. Dit bedrijf liegt klanten voor.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door trekkie1701