Klacht: Kastje Muur

OudenrijnT op 11 augustus 2020 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recent Emma Matras gekocht bij Bol.com. Direct na plaatsen van de matras blijkt dat de naad
van de hoes niet even goed gestikt is. Op verschillende plaatsen laat het los. Gebeld met Emma Matras, wacht na 100 dgn voor de claim in te dienen want je kan hem nog terugsturen

Na 4 maanden neem ik contact op met Emma Matras. Na 4 mails, ondanks dat Emma de matras bezorgd heeft, kunnen ze me niet vinden in hun systeem, is de boodschap. U heeft gekocht bij Bol.com, ga daar maar heen. Ik naar Bol.com, die stuur een mail waarmee ik vervolgens weer contact opneemt met Emma Matras.
Dit contact met Emma verloopt via [email protected]. Emma Matras is niet telefonisch bereikbaar.
Reactie Emma, we ontvangen graag een foto. Nu blijkt er na tig mails een max aantal mb op de server van Bol.com te zitten waardoor mijn mails met foto’s helemaal niet ontvangen worden.
Wat een gezeik zeg. Lekker de klant het zelf maar laten uitzoeken.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe hoes.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OudenrijnT