Klacht: GEEN terugbetaling na herroeping van 2 bestellingen

Pimaso op 13 februari 2020 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 bestellingen bij EMMA matras geannulleerd voordat de matrassen verstuurt waren. Een 3de bestelling heb ik wel laten doorgaan die opeens heel snel geleverd kon worden. Ik heb geen klacht over het product zelf overigens.
Men is verplicht binnen 14 dagen terug te betalen en men doet dit niet en reageerd ook niet op mails.Ik wacht nu al weken op 2 terugbetalingen wat serieus geld is . (ca €1300) Ik lees veel klachten op bepaalde sites van dezelfde strekking dus begin me zorgen te maken of ik dit geld uberhaupt terug krijg.

Gewenste Oplossing:

Waneer EMMA beide genanuleerde bestellingen die weken geleden betaalt zijn terugbetaalt aan mij zoals ze verplicht zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pimaso