Klacht: Geen reacties op mail en klachten

Miecaa op 23 augustus 2020 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

ik heb een koel warmtemat gekocht bij Emma.
Deze is niet compleet geleverd. Haalt ook de beloofde koudetemperatuur niet. Had al voor de retourperiode een mail gestuurd. Telefoon werd niet opgenomen. Inmiddels kan je ze alleen nog maar mailen. Mails aan Service emailadres gestuurd en aan klacht email adres. Ook aan Emma tech. Geen reacties. Kan hem nu niet meer terugsturen maar ook niet gebruiken. Was een erg duur product.
Echt schandalig.

Als ze proberen tot een oplossing te komen. En minimaal alsnog de ontbrekende slang leveren.
Vind dat ik ook wel een tegemoetkoming verdiend heb na deze schandalige behandeling. Ik heb meerdere Emma producten maar als ik dit geweten had dat ze zo met hun klanten omgaan.
Misschien dat ze een nieuwe maar kunnen leveren en dat ik deze kan retourneren. Heb het vermoeden dat hij al gebruikt is. Haalt ook bij lange na de koudetemperatuur niet. Toen ik dat uitprobeerde was het niet eens zo warm.

A T van der Zande

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miecaa