Klacht: Defect matras geleverd

Petra-Amsterdam op 05 juni 2019 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Er is een Emma-matras geleverd die door een fabrieksfout een enorme richel aan de onderzijde van de matras heeft.
Dit gemeld bij de klantenservice Emma matras.

Actie door Emma matras:
– ophalen defecte kern
– leveren nieuwe kern

Hierdoor moest ik een halve dag vrij nemen van mijn werk om de nieuwe kern in ontvangst te nemen.
Om de defecte kern op te halen moest ik een hele dag vrij nemen, de marge voor het ophalen was ergens tussen 8.00 en 18 uur. Geen kleinere marge af te spreken.
Om de tijk van de defecte kern te krijgen en om de nieuwe te krijgen was een enorm gedoe. Dat ging niet makkelijk.

Kortom door een fout van Emma matras heb ik
– 1,5 dag vrij van mijn werk moeten nemen
– enorm veel gedoe gehad om tijk om en af de kern gekregen

Geen excuses van Emma matras. Diverse mails over gestuurd en zelfs gebeld met directie. Zij zijn niet voor rede vatbaar en vinden deze gang van zaken blijkbaar normaal en vinden een compensatie van tijd en geld (1,5 dag werk gemist) niet aan de orde.

Een vergoeding voor de gemaakte onkosten, de genomen moeite en het geleden ongemak

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

Reactie van de melder van de klacht

3 jaren geleden - Emma-matras heeft gemeld deze klacht niet in behandeling te willen nemen....

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door