Klacht: Bestelling nog niet geleverd en geen contact

Marlien op 05 augustus 2020 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 juni 2020 heb ik een topmatras besteld bij Emma Matras. In de e-mail staat dat de levertijd tussen de 8-20 werkdagen bedraagt.

Inmiddels zijn we 28 werkdagen verder en ik heb nog niets ontvangen of gehoord van Emma Matras.

Het zou fijn zijn als de klantenservice contact met mij kan opnemen als jullie dit lezen.

Gewenste Oplossing:

Als er contact met mij opgenomen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlien