Klacht: Bed al meerde keren niet compleet of beschadigd geleverd KS vrijwel niet bereikbaar

Koudhart op 15 december 2023 over Emma Sleep in de categorie Bedden, Beddengoed

18-11 bed besteld kleine deel leveringen geweest. bleek bed bij leverancier beschadigd te zijn geleverd. retour gegaan na weken geen contact nieuwe levering. bleek dat de order niet compleet was. poten ontbraken nooit aangeleverd gekregen bij bezorg en installatie dienst.
Elke keer al je probeert te bellen en keuze wilt om iemand te spreken geven ze je een optie op een ticket aan te maken en dan wordt je terug gebeld. Nou mooi niet je krijg gewoon een mail.

Product dit keer weer beschadigd mannen hadden met haast alles uitgepakt. moest zelf mee helpen sjouwen en pas nadat ze weg waren kon ik pas het bed zie dat er een gat in de backbord was en vlekken op de boxspring. Tickets aangemaakt maar die blijven geheid weken open voor een reactie. betwijfel of ik me bed nog compleet en onbeschadigd krijg. of dat er contact wordt opgenomen. nu al ruim maand bedloos.

Contact opnemen duidelijk communiceren wanneer mijn bed compleet geleverd gaat wordt inclusief installatie en wat er met de defect geleverde producten gaat gebeuren.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koudhart