Klacht: 6 weken geleden vooraf betaald en geen matras geleverd ook geen geld terug

Josenmuriel op 17 december 2021 over Emma Sleep in de categorie Bedden, Beddengoed

10 november heb ik Emma Topper besteld en direct betaald. Had ik maar gekozen voor afterpay. Ik had mij vergist en 40 eurocent te weinig overgemaakt. Het is nu 17 december en ik heb nog geen topper en geen geld terug. Na een mail en advies van Emma, heb ik nogmaals een op 25 november dezelfde Topper besteld op afterpay, zodat ik als mijn geld terug was betaald, deze zou betalen. Ik kreeg daarna telkens meldingen dat orders geannuleerd waren. Na telefoontjes en vele mailwisselingen, zou ik mijn geld niet terug krijgen. Ik moest eerst die 40 eurocent overmaken daarna, zouden ze mij de Topper sturen, als ik die niet wil, moet ik hem terug meegeven aan de bezorger. Gaat weer maanden overheen en wat is dit voor een waanzin. Ik wil inmiddels niets meer van Emma, behalve mijn geld terug. De medewerkers bij Emma weten niet hoe ze hiermee moeten omgaan en verspreiden tegenstrijdig informatie. Ik heb vanochtend heel duidelijk aangegeven dat ik gewoon mijn geld terug wil, maar dat doen ze niet.

Als mijn geld weer op mijn rekening staat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Sleep

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Sleep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Josenmuriel