Klacht: Email verwijderd

op 08 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn overgestapt van ziggo naar vodafone thuis. En bij ziggo werd ons verteld dat we nog 3 maanden bij de mail konden komen om eventuele dingen over te zetten. Dit blijkt helaas niet het geval. 4 aug is het opgezegd door vodafone bij ziggo en nu kan ik helemaal niet meer bij mijn mail van ziggo. Ik heb maandag 8 augustus 2016 ongeveer 1,5 uur aan de telefoon gehad en ongeveer 8 medewerkers aan de lijn gehad, de ene vertelde dit en andere dat. En ze beloofden vanalles dat ik nog bij mijn mail zou kunnen kosteloos en na 1,5 uur zegt de laatste dat dit niet mogelijk is, behalve als ik weer aanmeld bij ziggo. Maar dan is mijjn oude mail inmiddels allemaal verwijderd, dus daar schiet ik niks mee op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik nog 1 dag in mijn mail van ziggo kan kijken en de belangrijke mail voor mij doorstuur naar mijn gmail. Ik was hier almee begonnen maar ik had nog 3 maanden om dit te doen dus ik dacht doe dat deze week (week 32) omdat ik nog vakantie heb.

Alle klachten die gemeld zijn door kiwiniels