Klacht: email adres afgesloten

op 17 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds anderhalve week kan ik niet mail ontvangen en beantwoorden.
Ziggo heeft oplossing d.m.v. wachtwoord aanpassen. Dit werkt echter niet. Je krijgt de melding “Wachtwoord kan niet worden opgeslagen. Probeer het later opnieuw”. Dit is een algemene storing die al 5 dagen duurt en Ziggo heeft hier nog geen oplossing voor gevonden. Je moet zelf uittesten of het weer werkt . . .

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn email weer werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pwwals