Klacht: email adres

op 20 maart 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de laatst bestelling had ik geplaatst met mijn klantnummer Deze is inmiddels ontvangen die bestelling .Nu krijg ik op fbook een bericht van ene Robertino Rijkaert dat hij email krijgt over de gang van zaken van een bestelling van mij bij jullie.Hij zegt het word op zijn email geschreven over de gang van zaken ,en verzocht mij dus het email te controleren .Ik ben niet ingelogt dacht ik bij jullie met een wachtwoord En hoe kan dat dan zoiets MIjn mail is yinyang16@live.nl klantnr 90423770 dank U

Gewenste Oplossing:

als dit in orde is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 21 maart 2017 om 08:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Stalmans, het spijt ons te horen dat er een verkeerd e-mailadres op uw klantnummer tercht is gekomen. We hebben deze verwijderd uit uw klantdossier. U kun nu opnieuw inloggen met uw klantnummer en postcode, en deze vervolgens wijzigen naar een inlog met e-mailadres en wachtwoord. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door tripple-mix