Klacht: Elke keer uitgesteld

op 19 juni 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer wordt de levering weer uitgesteld. Ik verhuis dinsdag en morgen moet ik het pakket in huis hebben. Waardeloze service.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket morgen geleverd wordt en er een communicatie is. Nu nergens van op de hoogte alleen via de App de status te zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 27 juni 2016 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Suzenaar,

Hartelijk dank voor uw melding,

De betreffende bestelling wordt niet geleverd door PostNl Extra@Home maar door de PostNl Pakketservice.

PostNl Extra@Home levert alleen pakketten boven de 35 kg of van een afwijkend formaat.

Het is mogelijk om van uw klacht te melden bij PostNl Pakketservice, bereikbaar 0900-0990.

Excuses voor het ongemak.

Hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Samzu