Klacht: Elke keer uitgesteld

op 19 juni 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer wordt de levering weer uitgesteld. Ik verhuis dinsdag en morgen moet ik het pakket in huis hebben. Waardeloze service.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket morgen geleverd wordt en er een communicatie is. Nu nergens van op de hoogte alleen via de App de status te zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 27 juni 2016 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Suzenaar,

Hartelijk dank voor uw melding,

De betreffende bestelling wordt niet geleverd door PostNl Extra@Home maar door de PostNl Pakketservice.

PostNl Extra@Home levert alleen pakketten boven de 35 kg of van een afwijkend formaat.

Het is mogelijk om van uw klacht te melden bij PostNl Pakketservice, bereikbaar 0900-0990.

Excuses voor het ongemak.

Hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Samzu