Klacht: Electronische kluis

op 15 februari 2018 over Cranenbroek in de categorie Tuin

Ik heb een elektronische kluis aangeschaft maar 1 van de toetsen blijft vast lopen en piept de hele tijd, hierdoor vreet hij de batterijen leeg binnen een half uurtje, en krijg ik mijn kluis niet meer open!!!!
Dus het gaat hier om een kapotte product die ze aan mij hebben verkocht.

ik ben her voor terug geweest om hem te ruilen voor een andere kluisje, er werd gezegd dat het niet mogelijk is omdat ik de verpakking heb open gemaakt ondanks dat ik hem netjes en heel heb achter gelaten.

ik moet nu 10 werkdagen wachten op mijn kluisje hij word gerepareerd ten eerste ze gaan rommelen aan mijn nieuwe kluisje. ik wil geen kapotte kluisje waar mee is gerommeld daar voor betaal ik niet!!!

ik heb zelf een kantoor daarom heb ik een kluis aangeschaft met spoed. maar nu zit ik zonder kluis op mijn kantoor en kan mijn belangrijke papieren niet verbergen!!

ten tweede cranenbroek verkoopt kapotte producten en ik ben hier de dupe van en moet 10 dagen wachten als hij word gemaakt krijg ik een gerepareerde kluis terug, nou kom op daar voor geef ik mijn geld niet aan uit dan kan ik beter op www.marktplaats.nl een kluis gaan zoeken !!!

ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug krijg, kan ik tenminste bij de gamma een kluis kopen die bieden garantie en een betere kwaliteit en er word daar niet gerommeld aan mijn kluisje die ik heb gekocht, kapot is nieuwe product!!

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cranenbroek

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Tayga