Klacht: Electrolux Condensdroger net 3 jaar oud

op 03 februari 2014 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Mijn condensdroger van Electrolux is net 3 jaar oud en doet het niet meer. Reperateur bij geweest, printplaat/stuurmodule kapot. Hoort niet te gebeuren, zeker niet na pas 3 jaar, hij adviseert mij contact op te nemen met Electrolux.
Inmiddels op internet meerdere exact dezelfde klachten gevonden, zelfde levensduur, etc.
Electrolux gebeld, erg stugge mevrouw, weinig klantvriendelijk, praat zelfs door verhaal heen.
Haar voorstel om een monteur te sturen, 75 euro, dan nog moet er ter plekke worden bepaald of de printplaat onder enige vergoeding zou vallen (printplaat ong. 275 euro om te vervangen).
Neem geen genoegen hiermee en krijg email adres door: consumenten.belangen@electrolux.nl.
Deze gemaild en vandaag een zeer duidelijk geautomatiseerd verhaal terug over hun hoogopgeleidde mensen die de klacht moeten bekijken… wederom 75 euro. Naast dat de mail volstaat met allerlei links / websites die ik zou moeten bekijken of er een antwoord op mijn klacht tussen staat.

Ik had voorgesteld in mijn klacht, dat als de Electrolux monteur zou vast stellen dat het inderdaad de printplaat was, dat deze kostenloos vervangen zou worden.
Hierop geen enkele reactie gehad, zelfs geen afwijzing.
Ik blijf bij bovenstaand voorstel, gezien de hoeveelheid zelfde problemen die ik op internet tegen ben gekomen.
Inmiddels stuur ik wel een reactie terug dat ik zeer ontevreden ben en geen Electrolux , AEG or Zanussi ooit meer zal kopen. Niet dat ik denk dat ze daarvan onder de indruk zijn overigens.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht PatriciaW75

3 jaren geleden - Ben vandaag al gebeld (dus 1 dag na het plaatsen van mijn klacht) door een zeer vriendelijke dame van Electrolux. Zij heeft mij aangeboden om kostenloos een monteur langs te laten komen en na vastellen van het probleem zal er contact worden opgenomen met Electrolux of reparatie onder garantie zal vallen. Wordt dus nog vervolgd, maar ben erg tevreden over de snelle reactie en het kostenloos langs sturen van een monteur.

Electrolux

Heeft op 18 februari 2014 om 14:08 geantwoord

Van onze technicus hebben wij begrepen dat hij het defect aan uw wasdroger heeft verholpen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht hiermee is afgehandeld en zullen ons dossier sluiten. Voor eventuele vragen kunt u contact met ons opnemen via 0172 468 172.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door PatriciaW75