Klacht: Niet het juiste aantal TB geleverd

Mr Brown op 28 augustus 2012 over Electrocorner in de categorie Internetshops - Elektronica

Nu heb ik pas geleden een HP Pavilion p6 2004 met een monitor gekocht via de site electrocorner.nl. Op deze site werd duidelijk aangegeven dat er 2 TB aan harde schijf geheugen zou worden geleverd. Tot mijn verbazing bleek er maar 1 TB aan harde schijf geheugen is geleverd. Eerst twijfelde ik of er misschien een draadje los zat maar dit bleek niet het geval want toen ik de kast opende zag ik tot mijn verbazing 1 harde schijf in zitten met 1 TB een capaciteit. Dat is dus de helft minder dan dat op de site, pakbon etc. stond aangegeven.

Een gappast excuus zou op zijn plaats zijn en ik wil graag dat mij geheugen minimaal wordt aangevuld naar waar hij origineel zou moeten geleverd worden.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Electrocorner in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrocorner een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Uiteraard is het erg vervelend wanneer iets niet juist blijkt te zijn conform hetgeen is besteld. Er is geen discussie over het feit of deze klant 2Tb aan hdd zou moeten krijgen.... dat is juist ! Klant heeft echter aangegeven dat er maar 1Tb hdd in zou zitten. Helaas kunnen wij op afstand niet beoordelen of dit juist is of niet. Hebben toen geadviseerd om even te bellen met de centrale helpdesk om te zien of alles wel juist was geinstalleerd. Klant heeft dit advies niet opgevolgd, maar ZELF PC geopend en gekeken. Na een paar maanden komt klant opnieuw hiermee, dit terwijl zichttermijn (koop ongedaan maken) inmiddels dus ruimschoots is verlopen. Wederom kunnen wij niet beoordelen op afstand wat de situatie is, en kunnen dus ook niet beoordelen of er iets niet juist staat geinstalleerd, of dat er iets niet juist is geleverd, of dat misschien de klant niet helemaal juist heeft gekeken..... Daarom hebben wij voorgesteld om (na ruim 4 weken) alsnog het product te retourneren en de koop ongedaan te maken zodat wij het (niet juist geleverde artikel zoals de klant aangeeft) kunnen nakijken. Helaas weigert de klant dit, en wenst alleen een prijscompensatie. Een prijscompensatie is gewoonweg niet mogelijk zonder dat wij inzicht hebben in wat er is gebeurt. Zeker niet meer, nu de klant ZELF de PC heeft opengemaakt. Ons aanbod blijft echter staan om de koop ongedaan te maken...., echter wel met een maximale termijn tot 14 dagen na dagtekening.

Electrocorner

Heeft op 07 september 2012 om 17:06 geantwoord

Wij bieden de klant aan om de koop ongedaan te maken.
Product kan worden geretourneerd en het volledige aankoop bedrag wordt teruggestort conform onze voorwaarden.

Dit ondanks het feit dat de klant ZELF de PC heeft geopend, wij het product tot heden niet hebben kunnen inzien, de klant weigert ons advies op te volgen om te bellen met de centrale helpdesk, en als laatste de wettelijke zochttermijn al weken is verlopen....!
Overigens hadden wij dit de klant al aangeboden voordat hij deze klacht plaatste op de website klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door