Klacht: Komt afspraak niet na

op 29 maart 2017 over Elbertse Groenservice in de categorie Tuin

Afgelopen zomer hebben we door Egbertse Groenservice te De Meern naaldboom laten verwijderen en snoeiwerk aan onze tuin laten verrichten. Er is ± 2 meter van stam van de naaldboom blijven staat en de tijd was niet geschikt om een prunus flink in te korten. Dit zou in het naseizoen gebeuren. Omdat we tevreden over het werk waren, betaalden we het afgesproken bedrag + fooi van € 50,-. Toen het tijd werd het werk uit te voeren (na zomervakantie) heb ik enkele keren per email contact gezocht. In een telefoontje kreeg ik als antwoord dat er beneden verbouwd werd en er problemen met de computer waren. Ik kreeg niet het gevoel dat aandacht aan onze afspraak besteed werd. Desondanks begin november gevraagd of Elbertse voor onze dochter in Utrecht ook ook iets kon betekenen. We maakten een afspraak om de tuin te bekijken, die in eerste instantie vergeten werd. Gezien onze goede ervaring besloten we toch af te spreken dat de tuin van onze dochter (afhankelijk van het weer en behoudens de eerste week vanwege afspraken) binnen een maand uitgevoerd zou worden. Tussendoor heb ik nog wel eens een herinneringsmail gestuurd, maar het duurde twee maanden voordat onze dochter bericht kreeg dat het om medische redenen even niet uitkwam. Ook de afspraak voor onze prunus lag nog, terwijl we wel op internet lazen dat Elbertse Groenservice Nijenrode in Breukelen als project binnengehaald had. Hoezo medische redenen? Elbertse was kennelijk niet genegen om afspraken na te komen.Inmiddels zijn we weer in een periode dat snoeien van een prunus ongewenst is.

Dochter heeft laten weten niet meer van diensten van Ruud Elbertse groenservice gebruik te willen maken en bij ons is ook alle vertrouwen weg. Restitutie van betaling lijkt mij het enige juiste.

Alle klachten die gemeld zijn door KiloHotel