Klacht: Elastiek gebroken

op 08 juni 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het gebruiken van het zwarte weerstandsband brak het we waren op het moment aan het bootcampen en gebruikten hem volgens de beschrijving van internet
Op het moment van breken gebruikte mijn 13 jarige zoon de weerstandsband

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als de klacht serieus genomen werd en een nieuwe zwarte weerstandsband werd toe gezonden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 14 augustus 2017 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

-------

Klant heeft elastiek gehad volgens ons systeem.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnieBerg