Klacht: Eindnota

op 21 juni 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Wij zijn overgestapt naar een andere energiemaatschappij. We waren eerst bij NLE. De laatste maanden hebben we veel minder energie en gas verbruikt dan andere maanden. Maar juist over deze laatste maanden hebben we een eindnota gekregen waar je u tegen zegt.
We hebben de eindnota gekregen en er staat dat we over 37 dagen bijna € 1000,- moeten betalen. We hebben telefonisch en daarna ook schriftelijk uitleg gevraagd. alleen telefonisch uitleg gekregen dat we dit gewoon moeten betalen en dat dit allemaal klopt. Schriftelijk willen ze ons nog geen uitleg gegeven. We betaalden maandelijks bedragen, maar deze worden ook niet in mindering gebracht op de nota.
Verder al aanmaningen gekregen en er wordt gesteld dat dit gewoon betaald moet worden. Het lijkt alsof ze erg goedkoop zijn, maar drukken er allemaal extra kosten op.

wanneer er op papier uitleg wordt gegeven over de berekeningen en kunnen uitleggen waarom we zoveel moeten betalen.
graag zien we het teveel betaalde bedrag weer retour.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

3 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Uit onze gegevens blijkt dat onze Klantenservice u op 21 juni 2017 een e-mail stuurde met daarin een uitleg over de eindnota. Wij horen graag of deze uitleg uw vragen heeft beantwoord en uw klacht hiermee is opgelost. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 03 juli 2017 om 12:20 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht plaatsten wij op Klacht.nl op 26 juni 2017 een reactie. U ontving namelijk van onze Klantenservice op 21 juni 2017 een uitgebreide reactie toegestuurd.

Via Klacht.nl en op onze e-mail ontvingen wij geen reactie. Wij gaan er om deze reden vanuit dat al uw vragen zijn beantwoord en uw klacht is opgelost.

Mocht dit niet het geval zijn, horen wij dit uiteraard graag.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door robert-ingrid