Klacht: Late of geen bezorging

Eric60 op 06 februari 2021 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Status Open
Datum 6 februari 2021

Klager ervaart sinds enkele weken problemen met de bezorging van het Eindhovens Dagblad, waarbij de krant te laat of soms helemaal niet wordt bezorgd. Dit is een nieuwe situatie voor hen, aangezien zij eerder nooit bezwaren hebben gehad tegen de bezorging.

Mijn Klacht:

Sinds enkele weken krijgen wij de krant laat in de bus. Mijn man gaat vroeg de deur uit en heeft geen interesse in een avond krant. Dit probleem hebben wij nooit gehad.

Gewenste Oplossing:

Als de krant zoals voor heen voor zeven uur in de bus ligt, en op zaterdag voor acht uur.

Reactie van de melder van de klacht Eric60

5 jaren geleden - Nog steeds is de bezorging van het Eindhovens dagblad zeer slecht.Dit is al sinds begin januari tot de dag vandaag. We hebben al eens gemeld geen interesse te hebben in een middag krant. Als de bezorging niet beter word zeggen wij ons abonnement op. Ook worden onze klachten niet serieus genomen. Als vergoeding hebben we € 4,00 ontvangen, dit is een lachertje om zoveel niet bezorgde kranten.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM