Mijn Klacht:
Bij Vodafone een nieuw toestel besteld en een nieuw abonnement met een nieuw nummer (m’n eerste mobiele telefoon). Op 19 februari werd -na enige vertraging het toestel aangeboden. Het contract dat er bij zat was niet ingevuld en kon dus niet getekend worden. De koerier adviseerde te bellen met Vodafone en nam het toestel weer mee. Daarna was het verschrikkelijk moeilijk om contact te krijgen met Vodafone. Uiteindelijk heb ik via klacht.nl een klacht ingediend en de volgende dag kreeg ik al bericht dat het toestel zou worden afgeleverd. Dat is ook gebeurd en wel op 25 februari. De koerier heeft simkaart en batterij geplaatst en we hebben het (nu correcte) contract ondertekend.
Echter de simkaart werkte niet (kon geen contact met internet maken. Dus gebeld. Moest 19-cijferige code van de simkaart doorgeven, waarna hij iets veranderde en het probleem werd verholpen. Nu, op 6 maart krijg ik een rekening, waaruit blijkt dat er voor dat ik toestel en simkaart had, er dataverkeer geweest is met mijn simkaart/telefoonnummer. Ik kan dat dus niet hebben gedaan, aangezien ik pas een week later de beschikking over dit nummer kreeg. Ik heb geprobeerd de situatie uit te leggen via een chat met Vodafoon (ene Laura). In de bijlage het verslag van dit “gesprek”, dat dus zonder meer werd beëindigd…
Gewenste Oplossing:
Wanneer Vodafone e.e.a. recht zet. Excuses hoef ik niet, daar koop ik toch niets voor...

