Klacht: einde voogdij

op 30 januari 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

mijn dochter heeft jaren onder de hoede gestaan van X jongstleden 07-11-2016 is deze beeindigd echter heeft X nog geen enkele moeite gedaan om dit op een fatsoenlijke manier af te handelen en heeft hij niet zoveel fatsoen gehad om afscheid van de familie en emily te nemen en zorgen voor een goede afwikkeling

als er met emily en familie een afsluitgesprek komt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 07 maart 2017 om 13:53 geantwoord

Geachte heer Bekkers,

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 30 januari 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door ontsteekje