Klacht: Eindcijfer

op 30 september 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 30 september 2016 om 13:11 geantwoord

Geachte mevrouw Jansen,

Wat vervelend dat u uw lotnummer ontvangt zonder vast eindcijfer wat u heeft aangegeven. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, omdat ik graag een en ander telefonisch wil toelichten. Ik verzoek u vriendelijk om contact met ons op te nemen via het gratis telefoonnummer 0800 - 023 13 03, zodat wij u verder kunnen helpen. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur.

Ik wens je alvast een fijn weekend!

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Maureen de Ruiter
Klantenservice Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle Jansen1983