Klacht: Problemen nieuwe bank

charitydesie op 22 maart 2025 over Eijerkamp in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Februari bank geleverd gekregen na 2 dagen gemeld dat leuning deuk bevat en een kussen veel plooi en ingezakt zit vlak monteur geweest zei dat in le7ming geen vulling zat nieuwe leuning moest besteld hoekkkussen heeft hij opgevuld met polypress dat zou geen schade aan naden geven zit veel beter maar door hoogte verschil zak je nu van kussen af en kun je dus niet goed zitten en liggen op de bank gevraagd andere kussen ook op te vullen met polypress willen ze niet want wordt gezegd krijg je schade aan de naden monteur ontkent dat dus willen ze nieuw binnen kussen leveren maar dan heb ik weer de plooien waarschijnlijk meer dan eerst door het opvullen en ik zit nu weken niet goed op de bankdoordat je weg zakt en heb ik een ingezakt vlak op andere kussens omdat je niet goed kunt blijven zitten

Gewenste Oplossing:

Opvullen met polypress of bank retour want vindt het erg kwalijk dat 8k nog geen dag goed hebt kunnen zitten op mijn nieuwe bank

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eijerkamp over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door charitydesie