Klacht: Ondeugdelijk meubelstuk

amirhajari op 16 mei 2023 over Eijerkamp in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diep teleurgesteld in zowel de kwaliteit van de gekochte bank als de klantenservice van Eijerkamp. De bank vertoonde gebreken, zoals een instabiele rugleuning. Het duurde meer dan vijf maanden voordat er actie werd ondernomen, en tijdens die periode werd ik telkens afgescheept met vage beloften. De trage garantieafhandeling heeft mijn vertrouwen in Eijerkamp geschaad en mijn woongenot aangetast. Het gebrek aan klantgerichtheid en verantwoordelijkheid is onaanvaardbaar. Ik raad sterk af om meubels bij Eijerkamp te kopen vanwege de lage kwaliteit en frustrerende service.

Gewenste Oplossing:

Het probleem z.s.m oplossen. Anders het product terugnemen en geld teruggeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eijerkamp over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door amirhajari