Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
In 2020 heb ik een bank aangeschaft bij Eijerkamp. Een tijdje later begon de bank te kraken op verschillende plekken. Na diverse bezoeken door Eijerkamp en specialisten (externen ingeschakeld door Eijerkamp) kraakt de bank nog steeds. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van Eijerkamp zonder succes.
Dit traject heeft ongeveer 6 maanden geduurd inclusief de bezoeken aan huis. Eijerkamp heeft na veel frustratie en wachten een nieuwe bank aangeboden.
Wij hebben dezelfde bank besteld en moesten ook nog bijbetalen i.v.m. prijsstijgingen (terwijl de garantie nog actief was). In mijn beleving is dat niet de juiste manier, maar goed, ik wilde van het gekraak af dus heb ik maar bijbetaald.
Helaas kan ik u mededelen dat de nieuwe ontvangen bank al direct bij het leveren kraakt. Ik heb het gehele traject opnieuw met de klantenservice van Eijerkamp moeten aangaan. Hierbij moet u denken aan mailtjes, telefoontjes en diverse bezoeken aan huis. De bank kraakt nog steeds en Eijerkamp reageert niet.
Conclusie: na ruim 2 jaar, 2 banken, circa 8 bezoeken aan huis en ergenis heb ik nog steeds niet de bank waar ik voor betaald heb. U kunt zich voorstellen dat een bank waar je dagelijks op zit een krakend geluid maakt geen fijn gevoel is, met name door de vele energie die wij erin hebben gestopt.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Fady Hawa
Gewenste Oplossing:
Een nieuwe bank, niet dezelfde en een compensatie / schadevergoeding. De bank die wij zullen kiezen zal 2 jaar geleden goedkoper zijn geweest i.v.m. de inflatie