Klacht: Banken van slechte kwaliteit geleverd (bevestigd door hun eigen monteur)

Mandy_T op 03 maart 2023 over Eijerkamp in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht
Wij hebben bij Eijerkamp Veenendaal twee banken besteld die in de winkel geen last had van plooivorming. De banken die wij geleverd kregen begonnen meteen na gebruik plooien te vormen. Vijf dagen na gebruik hebben we dit gemeld. Het leer zit zo los op de zitvlakken dat je de plooien met de hand kan vastpakken. Er is na een maand een monteur van Eierkamp langs geweest en hij bevestigde de ernst van het probleem, maar heeft het na 3 uur proberen niet kunnen oplossen. Hij bevestigde dat de de banken slecht in elkaar zijn gezet, dat de zitkussens vervangen moeten worden en dat het netjes zou zijn als Eijerkamp de banken retour neemt. Wij hebben teruggekoppeld aan Eijerkamp dat het probleem niet is opgelost en dat we de banken graag willen retourneren. Hierna hebben we nog driemaal gevraagd om een update, maar we krijgen geen reactie meer. Alsof we niet bestaan. We hebben naast de banken ook betaald voor 7 jaar service en garantie. Toch horen we niets terug van de winkel.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als we uberhaubt een reactie krijgen van de winkel. Het liefst met excuses en een compensatie voor alle frustratie, maar zonder is ook prima, als ze maar toegeven dat ze ons een ondeugdelijk product hebben verkocht en de banken retour nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eijerkamp over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy_T