Mijn Klacht:
Een nieuwe bank gekocht die er na kort gebruik al niet meer uitziet. De stof helemaal los en plooit alsof de bank 3 jaar oud is.
Met de boodschap dat het inherent is aan een bank bij gebruik, wat ik begrijp, maar niet na een aantal weken. Met daarbij nog een mededeling dat die nog wel lelijker gaat worden de aankomende maanden als schop na.
Echt heel erg om te horen hoe Eijerkamp om gaat met haar klanten.
Na eerst vriendelijk te woord te zijn gestaan bij het melden van de klacht was ik in de veronderstelling dat men met een oplossing zou komen. Een paar dagen laten wordt ik terug gebeld door een medewerker die na 5 woorden al kenbaar had gemaakt niks voor ons te gaan doen en dat we maar veel plezier moesten hebben met onze bank. Hij zit toch lekker zo luidde de boodschap.
Eijerkamp, je moest je schamen.
Gewenste Oplossing:
Als men op zijn minst het fatsoen heeft om tot een oplossing te komen. Ik heb zelf een aantal mogelijke oplossingen aangedragen, maar niks van dat alles behoorde tot de mogelijkheden. Ik zou graag zie dat Eijerkamp dit alsnog voor ons op kan lossen.