Klacht: Eigenaardig beleid Hema Emmen

op 08 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo…
Door omstandigheden(2 dagen ziekenhuis) Waren wij vergeten om gebak te bestellen bij de hema, S’morgens maar gauw naar het filiaal in Nieuw Amsterdam gereden en gevraagd of er nog een slagroom en appeltaart was maar helaas al uit verkocht, Gevraagd aan de vriendelijke medewerkster of ze zou willen bellen naar het fillaal in Emmen of daar nog een een slagroom en een appeltaart was en of ze die zouden willen reserveren,Dan zou ik er gelijk heen rijden om deze te halen….
Krijgt ze doodleuk van medewerker Kelvin te horen dat ze dat niet doen en dat ik gerust kan komen maar reseveren deden ze niet…
Dat laatste snap ik helemaal niet en ben ik ook niet gewend van de Hema wat altijd super klantvriendelijk is….
Ik had immers al aangegeven dat ik hem gelijk zou komen halen…Toen ik in het filliaal in Emmen kwam heb ik nogmaals gevraagd dat ik dat een beetje raar vond ,dat als een filiaal belt dat er een klant staat dat ze het dan niet willen reservere, de medewerkster uit nieuw amsterdam had al aangegeven dat ik hem gelijk zou komen halen…
De medewerkster in nieuw amsterdam vond het zelf ook heel raar…
Ik kan me niet voorstellen dat dit de service van de Hema is…
Gelukkig bij aankomst was er nog gebak…

Met vr gr Karlie brouwer

Gewenste Oplossing:

Als het zelfde beleid in alle winkels wordt nageleefd,en er met de klant wordt mee gedacht,het mag toch niet uitmaken in welk filiaal je iets koopt... de service moet gelijk zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karliebrouwer