Klacht: Eigen regels van een assistant

op 21 april 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik wou 100 polaroid hoesjes kopen, Maar toen ik bij de kassa kwam zij de caissière dat als ik ze koop ze niet mag terrug brengen is dat een regel van de bedrijf of van de caissière.

Het was mevrouw. Dini
filiaal Leidschenveen 1165

Ik was echt boos ,want als ik wat Koop moet ik bedenktijd hebben ik Moet weten of het een goede kwaliteit is .

Ik Ben tevreden als ik de producten kan kopen en als het niet goed is kan terugbrengen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 25 april 2017 om 15:55 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Ik vind het vervelend dat u dit zo ervaart en bied hier mijn excuses voor aan.
Als een product niet naar wens is, mag u dit binnen één a twee weken zeker nog terugbrengen.
Echter gezien u 100 stuks heeft gekocht, wijst dit erop dat dit niet voor normaal gebruik is geweest en dat u waarschijnlijk dit door probeert te verkopen. Dit is niet toegestaan, waardoor er in dit geval is besloten om het niet retour te gaan nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.ghay