Mijn Klacht:
Goedemiddag
Na meerdere malen bellen en mailen over de sleutel voor het algemene toegangsdeur van de berging aan de sumatraplantsoen 1-3 is mij beloofd dat de sleutels besteld zijn en dat het een paar weken duurt voordat de sleutels binnen zijn. 2 weken geleden heb ik gebeld en toen heeft frank mij verteld dat de sleutels vorige week afgegeven zullen worden bij ons, we zijn nu een week verder en de sleutels zijn er niet terwijl sommige buren de sleutels wel hebben gekeregen vorige week.
Ook heb ik als 1e aan de bel getrokken dat ik mijn berging niet in kom en ik daar de fietsen heb die erg belangrijk zijn en jullie konden niks aan doen omdat de sleutels besteld moesten, ik vind alle beloftes niet kloppen. Zo hebben 2 buren met eigenhaard en Boogaard gebeld en hebben wel sleutels meteen gekregen (meteen dezelfde dag of de dag erna) vòòr nieuwjaar en tegen mij wordt er gezegd dat er geen sleutels zijn terwijl ik eerder aan de bel heb getrokken. Ik vind dit niet kunnen we zijn allemaal huurders bij eigenhaard en er wordt met 2 maten gemeten.
Nu hebben andere bewoners sleutels in de bus gekregen en wij worden iedere keer vergeten.
Ik word hier heel pissig over en vind dit geen manier van omgaan met huurders, ik meld netjes de problemen en wacht geduldig omdat er gezegd wordt dat ze besteld moeten worden terwijl dit allemaal leugens zijn, want voor andere bewoners worden wel sleutels afgegeven.
Ik wil dat jullie mijn klacht met spoed behandelen en de sleutels afleveren en excuses aanbieden want zo ga je niet met huurders om. En dit is een grote fout die gemaakt is door eigenhaard en Boogaard die zo maar sleutels hebben veranderd zonder alle bewoners in te lichten en ook mij van het kastje naar de muur te sturen.
Met vriendelijke groet,
Karima
Gewenste Oplossing:
Als er goed gecommuniceerd wordt en dat er serieus naar de huurder wordt geluisterd en iedereen gelijk behandelen.
