Klacht: eigen disco hoortoestel

op 10 augustus 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nadat ik chemo heb gehad zijn mijn oren hard achteruit gegaan. De knop arts adviseerde hoortoestellen te nemen. Ben naar Specsavers gegaan en daar ook goed geholpen.
Ik heb gelijk aangegeven dat ik een minimum inkomen heb en niet voor vervelende verrassingen wil komen te staan. Er werd aangegeven dat mijn hoortoestellen geheel gratis zouden zijn. Groot mijn verbazing als ik drie weken geleden van mijn zorgverzekering een nota krijg van 449.50. heb meteen gebeld met Specsavers en er werd mij verzekerd dat het bedrag zo snelmogelijk zou worden overgemaakt. Drie weken later en diverse telefoontjes later heb ik nog steeds het geld niet op mijn rekening sta inmiddels 450 euro rood op mijn betaalrekening. Als het geld niet snel komt kom ik nog meer in de problemen. Graag hulp zo snel mogelijk. Ik kan zo mijn betaling verplichtingen niet meer nakomen. Ben overigens verder tevreden over Specsavers wordt altijd vriendelijk en correct te woord gestaan.

Zodra het eigenrisco aan mij wordt terug betaald zoals beloofd in het gesprek en de reclame die ze maken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita weij