Klacht: Ei datum

op 03 september 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Op 2 september 2018 heb ik een pak eieren gekocht bij Dirk in vlaardingen. Toen ik thuis kwam wilde ik het plastic folie verwijderen en daarboven was een sticker geplakt met houdbaarheidsdatum 21 september deze wilde ik bewaren zodat ik dat op de doos kon plakken. Onder deze sticker was nog een sticker met houdbaarheidsdatum tot 30 augustus. Ik heb hier geen goed gevoele bij en weet niet wat de juiste datum is. Mijn gevoel zegt dat die eieren tot 30 aug houdbaar was omdat deze onder was geplakt en daarboven een nieuwe datum. Mijn vertrouwen om mijn spullen bij Dirk te kopen neemt sterk af. Heb in totaal 4 keer in een korte tijd etenswaren gekocht die overdatum waren. 2 keer eierkoeken, 1 keer pak roerbakgroente en nu de eieren.

Ik ben pas tevreden als dit word opgelost. Train je medewerkers beter. Of laat een leidinggevende of verantwoordelijke beter controleren. Het gaat om etenswaren en ik vind dit heel erg.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 06 september 2018 om 13:09 geantwoord

Goedemiddag Ashna Hardwarsing,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag nemen wij uw melding in behandeling via ons eigen registratiesysteem, zodat we u beter van dienst kunnen zijn en de verantwoordelijke personen beter kunnen inlichten. U heeft een email van onze klantenservice ontvangen dat uw klacht in behandeling genomen is. Ik wil u graag verzoeken hierop te antwoorden en graag de foto's die u gemaakt heeft hieraan bij toe voegen voor verdere behandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groeten,
Edwin van den Bos
Medewerker Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door Shree