Klacht: Eetkamer tafel kom na reparatie in ergere toestand retour

op 20 maart 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Na eerder goede ervaringen te hebben gehad, holt de service bij Goosens wonen en slapen achteruit. Met deze ervaring zou iedereen afraden om hier iets te kopen want de service serieus te wensen over.

Wij hebben bij Goosens Wonen en slapen onder andere een eiken houten tafel gekocht. Deze tafel bestaat uit diversen eiken stroken die aan elkaar gelijmt zijn, echter is hier iets mis tijdens het productie proces en begon de tafel open te staan. Tafel bij Goossens aangemeld ter reparatie. Netjes te woord gestaan en een leen tafel gekregen tijdens de reparatie. De tafel is een paar weken weg geweest en moet zeggen, hetgeen waarvoor we de tafel hebben aangemeld is netjes verholpen.
Helaas zijn er tijdens de reparatie andere dingen totaal mislukt waardoor we de tafel in ergere staat terug kregen dan aangemeld. Zo is de tafel een paar tinten donkerder. Aan een zijkant heeft de beits of hetgeen waarmee de tafel wordt bewerkt niet gepakt waardoor er een lelijk vlekkerig zijkant is overgebleven. Ook heeft de tafel transport schade opgelopen.
Dit alles is gemeld bij de transporteurs. Dit soort dingen kunnen gebeuren en de tafel maar opnieuw aangemeld. Helaas liep het nu niet als verwacht. De klachten werden afgewezen, met de melding: Als u dat toen gezien had, dan had u de tafel niet moeten accepteren. Dit is absoluut geen service! Dit lijkt ons een hele vreemde werkwijze, aangezien we dit ook bij de transporteurs hebben gemeld en deze aangaven een nieuwe service request in te dienen.

Vervolgens tot 2 x toe een klacht ingediend. Vervolgens wordt de klacht pas twee weken later opgemerkt. Op bijgevoegde foto’s ziet u hoe de tafel terug is gekomen. Ronduit schandalig!

Tafel herstellen zoals de tafel aangekocht is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Goossens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Goossens

Heeft op 22 maart 2017 om 16:29 geantwoord

Beste heer/mevr Ligtvoet,

Zoals eergisteren ook al besproken met u op de klachtenwebsite \"klachtenkompas\" en zoals al meerdere malen uitgelegd door de telefoon en per mail blijft onze reactie hetzelfde. Het spijt ons dat we geen ander antwoord kunnen geven. De foto's die u heeft gestuurd zijn van 6 weken na levering en vertonen een totaal ander beeld dan de foto's die naar u gestuurd zijn van vlak voor levering. Uw melding is ook pas 6 weken na levering gemaakt. Verder is er bij levering geen melding van gemaakt. Hierdoor blijft ons aanbod staan. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten

Bericht van Goossens

6 maanden geleden - Beste heer/mevr Ligtvoet, Zoals u weet is er bij ons geen melding binnengekomen bij levering, als u foto's heeft van het moment van leveren dan zien we die graag tegemoet. Ook is er een voorstel gedaan om dit voor u op te lossen, maar dit kan inderdaad niet gratis, omdat dit niet als een gegronde klacht gekenmerkt wordt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Ons aanbod voor de oplossing staat nog steeds. Met vriendelijke groeten

Alle klachten die gemeld zijn door Ligtvoet01