Klacht: eetcafe frettelli

op 21 augustus 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Beste,

Op basis van het menu wat vermeld stond bij social deal, onder de deal van eetcafe fratelli te brunssum.
Hebben wij 2 vouchers gekocht om hier samen op zondag 14-08-2016 een hapje te gaan eten.
Bij aankomst bleek het menu zeer beperkt , en leek het verre van het menu wat onder de deal vermeld stond.
zoals er bvb geen vlees te verkrijgen was ( op kipspiesjes na) was dit voor mij, maar zeker voor mijn man , een echte vleeseter een zeer grote teleurstelling.
Bij melding hiervan, gaf men aan dat dit een fout was van social deal en zij hiervan al melding gemaakt hadden, en dit niet aangepast kon worden.
Buiten dat de menukaart niet klopte, was de wachttijd zeer lang, en hebben wij na 2 kleine tapas gerechtjes en inmiddels 2 uurtjes verder, met een groep behoorlijk aangeschoten jongeren naast ons aan een staantafel besloten om onze drankjes af te rekenen en maar naar huis te gaan.

dit is de eerste keer dat onze gekochte deal ontzettend tegen is gevallen

jammer!

Onder de deal vermeldde informatie juist is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 09 januari 2018 om 15:12 geantwoord

Beste Kelly,

Dankjewel voor je melding. Deze heb je in 2016 ingediend via klacht.nl. Wij hebben toen ook een korting toegevoegd als tegemoetkoming. De melding is toen verholpen. Echter zien wij dat de klacht nog niet op opgelost staat. Graag vernemen we in een reactie op dit bericht of we de klacht kunnen sluiten en of we eventueel nog iets voor je kunnen betekenen.

Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes,
Roxanne van Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door fam janssen