Klacht: Eerst toezeggen en de klant gerusstellen en daarna ineens is het Nee…

op 04 mei 2017 over Unive in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben bij een autobedrijf, Xeni Auto’s te Emmen, een Alfa Romeo gekocht. Hier zat maar één sleutel bij, volgens de verkoper had hij niet meer sleutels, wij wisten niet beter dan dat dit de hoofd sleutel was. De verkoper maakte hier al een, blijkt nu, een fout. Hij had beter moeten weten en ons hierover moeten inlichten.

Maar goed. De sleutel is dus afgebroken en deze moest vervangen worden. Univé gebeld en we zouden onze No-Claim kwijt raken maar het werd wel vergoed. Dus onze auto is weggesleept naar het schadebedrijf. Vandaag belde de schadebedrijf op en zegt Univé ineens wij vergoeden het niet…u begrijpt dat wij heel boos zijn nu.

Gewenste Oplossing:

Dat Univé uitvoert wat ze toe hebben gezegd en de schade vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Stanneveld