Klacht: eenvoudige verhuizing

op 13 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ondanks herhaaldelijke telefoontjes (inmiddels 6 van gemiddeld een half uur) krijgt KPN het niet voor elkaar mijn compleet pakket te verhuizen naar een ander adres.

Ik heb een compleet pakket met daarin vaste telefonie, mobiel bellen, interactieve TV en internet. Ik heb verzocht om het complete pakket te verhuizen inclusief twee HD ontvangers.

De eerste teleurstelling was de melding die kwam direct na de verhuisaanvraag: dat er geen twee hd ontvangers geleverd kunnen worden op het nieuwe adres vanwege de slechte ontvangst. Maar ik hoefde me geen zorgen te maken, twee weken na de verhuizing zou er glasvezel zijn en dan konden die twee hd ontvangers weer wel geleverd worden. Ik zou dan veel sneller internet hebben, etc, etc. Prima dacht ik.

De monteur kwam langs op 29 april om de hd ontvanger te installeren. In zijn order stond alleen de verhuizing van interactieve tv en internet. Van verhuizing van een telefoon was hij niet op de hoogte. Ik moest na zijn komst maar bellen met KPN om dat alsnog te regelen. Bellen tijdens zijn aanwezigheid had geen zin, want dan stond bij KPN de verhuizing nog niet gereed in het systeem en dan konden ze sowieso niets doen. Ik heb dat advies opgevolgd. Een paar uur nadat hij vertrokken was, belde ik met KPN. In eerste instantie ging het er nog vriendelijk aan toe. Al vrij snel werd me echter medegedeeld dat in het systeem de verhuizing nog niet als gereed stond gemeld, want daar ging een paar dagen overheen, dus er kon niet zoveel voor me worden gedaan. Ik moest over een paar dagen maar weer terug bellen. Toen ik aangaf dat ik dat belachelijk vond en ik de verhuizing ruim een maand vantevoren had aangegeven en KPN ruim de tijd had gehad om de voorbereidingen te treffen voor een complete verhuizing, inclusief het regelen van een telefoonnummer ben ik zeer onbeschoft te woord gestaan. Er werd mij gevraagd of ik doorgezet wilde worden naar de opzegafdeling. Toen ik aangaf dat ik stomverbaasd was dat hij dit durfde te zeggen werd de hoorn erop gegooid. Sindsdien heb ik diverse telefoontjes gepleegd. Omdat de enige werkende HD ontvanger op afstand was afgesloten door KPN en vanwege de aansluiting van de vaste telefoon. Het is inmiddels 13 mei en er is nog steeds geen vaste telefoon. Bij elk telefoontje wordt aangegeven dat er door een technische storing geen aanvraag gedaan kan worden. Bij het allerlaatste telefoontje twee dagen geleden, was er weer sprake van een technische storing en werd mij beloofd dat ik die avond nog telefoon zou hebben en dat ik via de email die avond nog bericht zou krijgen met bevestiging. Ook dat is nooit nagekomen. Ik voel me absoluut niet serieus genomen door KPN, dit terwijl ik al jaren klant van ze ben! Herkenbaar?

Verhuizing van het compleet pakket inclusief twee hd ontvangers
Tegemoetkoming voor het ongemak en het onbeschofte gedrag van de medewerkers van KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door selya