Klacht: Eenvoudige man van 73 jaar

op 06 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inleiding:ik heb 13 jaar met volle tevredenheid een prepaid gehad bij KPN, voismail waren bij mij onbekent.
Ja je kreeg een bericht dat je op moest waaderen.

Op vrijdag 24 juni kreeg ik van mijn zoon een nieuwe Samsung een prachtig apparaat en daarbij een prepaid van Vodafone dat was volgens de verkoper op dat moment de juiste keuze voor mij gezien de voordelen cq €15 beltegoed en onderling met Vodafone klanten gratis bellen.
Afijn op dinsdag 26 juni opgewaardeerd naar boven de € 25 en wat schets mijn verbazing (wist ik veel) een bomberdement van voismails vulde de telefoon en mijn tegoed slonk naar
€ 6 in een paar dagen tijd.
Conclusie: Vodafone geef je €15 beltegoed en halen dit weer van je prepiad m.a.w. broekzak – vestzak zijden wij vroeger.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn om op deze wijze je prepaid leeg te halen en bovendien iets waar ik helemaal niet om gevraagd heb. De Samsung voor mij een toverdoos maar over Vodafoon heb ik ernstige twijfels gekregen en is dit wel z`on goede telefoon aanbieder die zij zeggen te zijn?.

Gewenste Oplossing:

Op een eerder berichtje is tot op heden 4 juli niet gereageerd.Het beltegoed €15 weer opvoeren op mijn huidige prepaid tegoed.
Want het begin is niet goed.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste ADW, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door ADW