Klacht: eenmalige europese domicielering

WIM COPPENS op 16 november 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

vandaag zag ik op mijn zicht rekening dat er 3X een bedrag van 13,86 € van mijn rekening is gegaan .Dit was zeker niet de afspraak . De afsprak was dat ik me 1 dag inschreef voor 0,99€ .
ook wil ik melden dat ik reeds na een paar minuten de app GEDELETED heb omdat deze site niet werkt naar behoren.
Gelieve mijn geld in totaal van 41,58 € (- 0,99 €) terug te storten op mijn rekening, zoniet wordt alles doorgegeven aan mijn instanties om dit nader op te volgen .

mijn financiele instantie is ook op de hoogte en gaat de zaak ook in behandeling nemen.

Bedankt groeten
Coppens Wim
Edingseweg 298
9500 Geraardsbergen

Gewenste Oplossing:

Gelieve mijn geld in totaal van 41,58 € (- 0,99 €) terug te storten op mijn rekening, zoniet wordt alles doorgegeven aan mijn instanties om dit nader op te volgen .

Detail beschreven in vorige kader

BE 717371 2300 8369 KBC COPPENS WIM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 16 november 2022 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door WIM COPPENS